Страници

петък, 20 август 2010 г.

Нали съм блогър от един ден, пропуснала съм разни неща. Днес прочетох, че преди три месеца блогърът Пламен Петров е пуснал блогърска игра, като е разкрил своите 10 малки (мръсни) тайни. Размислих се за моите 10 и не се изненадах, че имам много повече. Това означава ли, че съм мръсница, или съм била повече от откровена със себе си. Чак пък толкова. Няма да се престаравам и аз ще ги докарам само до 10.
1. имам повече от 10 неща, които да скрия, но няма да си го слагам на сърце
2. забравих името на едно момиче от Стамболийски, което беше дошло да учи в Пловдив, но попадна в грешния клас. Някой пусна слуха, че си учи уроците, като ходи из квартирата и повтаря на глас, и така с часове. Това и докара отношение, което я принуди да смени не само класа, но и училището. Беше добра и различна. Бях заета със собствения си побъркан пубертет и не направих нищо за нея. Висока, руса, с очила, леко приведена, от Стамболийски. Където и да си, ако се познаеш, извинявай.
3. срамувам се, че не направих повече за себе си, дължа си много.
4. срамувам се, че държавата ми е толкова циганска
5. искам да съм млада, руса и синеока. Създателят е прибързал.
6. не харесвам "Задочните репортажи" на Георги Марков, дразнят ме, още съм на 50-те години на миналия век на книгата, а вече ме отвращава, всичко, барабар с автора. /имам го в електронната си книга - моето бижу, каква грешка, няма да го трия, за да ми напомня да внимавам какво си качвам
7. изпитах истинска наслада от думите на Ивлин Уо за Пикасо - "този архимошеник".
8. не обичам бира, но я пия с удоволствие
9. като минах 40, спря да ми пука, но напълнях
10. харесвам испанския сериал "Съседи"
Share

1 коментар: